PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 3008 II => Téma založená: peter742 27.04.2019 - 20:56:20
-
Čaute. Sa mi to zdá alebo niekto ešte postrehol trasenie kapoty pri jazde na dialnici tak pri 130. Dá sa s tým niečo robiť?
-
Je to štandard pri tomto modeli. Kapota je odľahčená a trochu ju "podfukuje"...
-
A je nejaký spôsob ako to elkminovať?
-
Neviem o žiadnom takom riešení...
-
Mozno by som skusil kapotu vytlmit bitumenovymi alebo podobnymi platmi. Kapota bude trochu tazsia a aj pevnejsia.
-
A už ju neotvorí 1 človek bez pomoci :P
-
V žiadnom prípade nerobiť na model 3008 II žiadnu blbosť a niečo vyplňovať a vžiadnom prípade to nieje ŠTANDARD!!! Problém je známy a riešený vyše roka. Kontrola kvality peugeot nato doteraz kašle, všetko prenecháva predajcom. Obrátiť sa na dealera o opravu a nastavení kapoty, + dodanie tesnenia. Podfukuje totiž kapotu.
Technical bulletin k tomuto problému tu:
(https://image.ibb.co/kBsvje/TSB-C4-AW010-DQ0.png)
-
1. Fakt sa tento postup ku mne nedostal, overím...
2. Vyhlásenie, že na to značka kašle, je dosť tendenčné, keďže tento postup platí pre DAM do 15037, z čoho vyplýva, že pre autá s DAM 15038 už uvedený postup neplatí. Dokonca je úplne dole uvedené, že výrobná zmena nastala pri autách s DAM 14633 (trochu mi v tom chýba logika).
3. Nejazdím na 3008, ale viem, že sa kapota triasla na každej, ktorú som mal doma. Preto som napísal, že je to "štandard".
Peter742: prosím, napíš VIN svojho auta, kuknem to aj z domu v slovenčine.
-
Nieje pravda, mal som 3008 vyrobene 11/2018 a mam 02/2019 a robia to obe, a je to totalny fakac od peugeotu na TSB z roku 2017 v 7 reviziach! Dost ma to nastvalo. Uvedene a doporucene tesnenia tam ani z fabriky niesu doteraz, tiez "oprava 3" upozornuje na vysku nastavenia zadnej casti kapoty od plastoveho lemu 5,5mm, ja som tam mal cez 9mm.
-
Bohužiaľ, nerozumiem príspevku...
-
Existuje aj TSB 1PP8-C4AW010EQ0-Vibrace kapoty motoru z 28/03/2019.
C4AW010EQ0 : Verze 6, 28/03/2019 Ruší a nahrazuje dokument 21/03/2019
PRE : 3008 (P84E) OD OPR 15038
PRÍZNAK
ZÁKAZNÍKA : VIBRACE KAPOTY MOTORU
peter742: V každom prípade, nestrácaj čas, žiadne VIN nikam zbytočne neposielaj a obráť sa na autorizák. Spravia ti to tam zadarmo a ak netušia, či nerozumejú o čo ide ako tu, tak to bude hlavne ich hamba. Opíš existenciu TSB na kapotu z 28.3.2019.
-
zenes, uvediem ťa do obrazu... Ja sám pracujem v autorizovanom dealerstve, ale nie na oddelení servisu. Preto sa ku mne nedostávajú všetky technické zásahy a popravde som nezaznamenal ani jeden reklamačný telefonát od zákazníka na trasúcu kapotu. Preto som to doteraz nijak neriešil...
VIN som žiadal preto, lebo bez neho sa v ServiceBoxe nezobrazia technické správy. A tie, ktoré sa zobrazia, pasujú ku konkrétnemu VIN. Možno existuje aj iná cesta k týmto dokumentom, ja poznám a používam túto cestu.
-
nic v zlom, no ked ti posle VIN, nijak mu to nepomoze, pretoze TSB s trasucou kapotou je pre absolutne vsetky 3008 II a vyriesi to autorizak, nie nejake forum, nazval si to standard, no ked sa nafukuje ci vibruje kapota uz v 120km/h, tak to normalne nieje a niekde je chyba v zivote som take nieco na inom aute nevidel a od 96" som toho nasoferoval v pocte tak za cele parkovisko.. a ked to ty ako predajca bagatelizujes je to dalsi fake ku zakaznikom.
-
Aaaaa, ďalší do partie, kedy je všetko autorizované jednoducho na chuja... Už len z princípu!
Keď ten model prišiel na náš trh, hneď sme s kolegami predajcami riešili na servise trasúcu kapotu. Vtedy žiadne riešenie nebolo. Prišlo školenie, kde sme to vytiahli a odpovede sme sa tiež nedočkali. To mám byť nastúpený v pozore a čakať na každú jednu technickú procedúru, lebo čo keby sa náhodou aj mňa týkala?
To, že existuje riešenie, viem od včerajška len vďaka tomuto fóru. Takže korigujem svoje včerajšie vyhlásenie, že ide o štandard. Išlo o "štandard", ktorý sa podarilo odstrániť už vo výrobe.
Prvá otázka, ktorú som dnes položil kolegovi, ktorý jazdí na 3008-čke, bola, či sa mu ešte trasie kapota na aute, ktoré používa necelý mesiac. Odpoveď znela "NIE". Opýtal som sa to aj ďalšieho kolegu na inej 3008 a odpoveď bola rovnaká. Tento rýchly prieskum som si ešte overil u prijímacích technikov, ktorí si na reklamáciu s trasúcou kapotou nespomínali... Jeden si na jeden takýto prípad spomenul. A to otvoríme 30000 zákaziek ročne.
Update: dnes vyskúšané dve 3008-čky a netrasie ani jedna. Nejde teda o "všetky 3008 II" a teda problém sa podarilo vyriešiť na úrovni fabriky...
-
No, sám som zvedavý ako sa toto vyvynie, pretože Modzilla poznám a viem, že sám veľa kritizuje postupy a byrokraciu v procesoch PSA.
Ideálne by bolo keby peter742 poslal svoje VINko sem do témy a zistí sa, či spadá pod zvolávačku alebo nie. Ak áno, nie je o čom. Ak nie, je potom skutočne na pováženie, ako si automobilka drží štandard v kvalite výroby... :angel
-
Myslím, že zvolávačka na kapotu nie je. Uvedený dokument je metóda (postup) opravy, keď by to niekto reklamoval. A k tomu treba VIN...
-
nikdy som netvrdil, ze sa jedna o zvolavacku, tento problem sa riesi ako sťažnosť zakaznika a postup je popisany TSB, je predsa lacnejsie dolepit tesnenia par srub dostelovat, ako menit material ci design problem je aj ze lepidlo musi 24h schnut naco zatazovat servis zvolavackou, ak niekto beha len po meste, nema sancu nato ani dojst. Budem sa opakovat, datum vyroby mojej 3008 je 02/2019, pozicana puretech180 3008 11/2018 obe cez 130km/h nafukuje u oboch kapotu ako balon ak sa k tomu prida protivietor o zabavu je postarane, tu kolega z fora detto.. bud to vidiet nechcete, pretoze to nesie problemy a robotu, alebo klamete. Skoda ze peugeot okrem podareneho designu za posledne 3roky, ktory je podla mna bezkonkurencny nevymenil i ludi a kontrolu kvality. Apropo uz pobehuju kamuflovane facelift 3008 na rok 2020 a tie vyzera sa taha kapota az po svetla.
(https://www.automobilegazette.com/wp-content/uploads/Peugeot-3008-facelift.jpg)
-
Ok, beriem späť. Ak to nie je zvolávačka, tak na TSB treba VINko aj tak... tu má Modzillo pravdu.
Každopádne ak o tom PSA vie takú dlhú dobu a ten problém stále nie je vyriešený na úrovni výroby, tak je to naozaj fakáč voči zákazníkom... :'(
-
ono co viem ja, su dva druhy problemov, prvy je, ze sa kyve zadna cast cela, nato sa podlepuje sruba plastovym kusom, a dalsi problem je nafukovanie krajov, to je to tesnenie nad svetlom. Predpis peugeotu do 02/2018 hovori o 10cm kuse a 03/2019 uz o 30cm kuse po oboch stranach na presne vymerane miesto. Kazdy jeden predpis hovori o presnom nastaveni kapoty ako dorazu tak aj vysky, od 03/2019 nastavenia odhaduje na 1,5h, ma sa spravit test dorazu s papierom, lepenie/schnutie na 24h
-
Šmárjá, ja to poviem najjednoduchšie, ako len viem. Vyskúšajte inú značku, aby ste sa presvedčili, že to je všade takto, vyskúšajte niečo reklamovať u Kórejcov a zistíte, čo je "proklientský" prístup...
V každom jednom príspevku sa o sebe niečo dozviem... Fake predajcu, klamár... Som zvedavý, čo bude ďalej... Ale tak, čo už... Kultúra slovenského internetu je legendárna...
-
uplne rovnaka ako slovenske podnikanie, ak je problem, tak je to predsa standard.... na tvojom mieste sa uz k tejto teme nevyjadrujem
-
Je to štandard pri tomto modeli. Kapota je odľahčená a trochu ju "podfukuje"...
Prvá otázka, ktorú som dnes položil kolegovi, ktorý jazdí na 3008-čke, bola, či sa mu ešte trasie kapota na aute, ktoré používa necelý mesiac. Odpoveď znela "NIE". Opýtal som sa to aj ďalšieho kolegu na inej 3008 a odpoveď bola rovnaká. Tento rýchly prieskum som si ešte overil u prijímacích technikov, ktorí si na reklamáciu s trasúcou kapotou nespomínali... Jeden si na jeden takýto prípad spomenul. A to otvoríme 30000 zákaziek ročne.
Update: dnes vyskúšané dve 3008-čky a netrasie ani jedna. Nejde teda o "všetky 3008 II" a teda problém sa podarilo vyriešiť na úrovni fabriky...
:o :o :o :o :o :o :o
-
A to medzitým, čo som napísal, to už netreba brať do úvahy, že?
Tie vety o tom, že som nevedel o riešení, že som sa odpovedi nedopátral, že potrebujem VIN, že na 3008 bežne nejazdím (lebo mi SUV nevyhovuje), že korigujem svoje vyhlásenie o "štandarde", to je už nepodstatné... Treba si vybrať pasáže, z ktorých sa dá urobiť senzácia. Gratulujem k takémuto rozmýšľaniu...
-
neber sa tak vazne, aka ty a senzacia.. mimochodom medzi tym si dal... a prosim ta uz prestan pretoze sa tu zhovadujes stale viac a viac
3. Nejazdím na 3008, ale viem, že sa kapota triasla na každej, ktorú som mal doma. Preto som napísal, že je to "štandard".
-
Sledujem toto s veľkým znechutením, pretože toto fórum by predovšetkým malo byť o pomáhani si navzájom, ale nie o osočovaní a obviňovaní. So svojou 2008 od nova boli tiež nejaké problémy a nik na tomto fóre dodnes nevie že 2x som reklamoval rezonovanie palubovky opraskaný chróm na ozdobných lištách, že ozdobná lišta zadného narazníka, ktorú som si dal dodatočne namontovať, vplyvom mrazov sa odlepila zvlnila a poškodila lak na zadných dverách. Nefňukal som tu, že je to celé nanič a ako PSA je na.... Aj keď nerád riešim reklamácie, tak som zdvihol svoj lenivý zadok a šiel do najbližšieho autorizovaného servisu povedal kde je problém a čuduj sa svete, vyriešili všetko k mojej spokojnosti. A prečo? Pretože príjmací technik a ani nik iný nemal pocit že tu závadu dávam jemu za vinu. Jednoducho sa veci stávajú a nema cenu sa do niekoho navážať keď dotyčný za to nemôže. Mam zlý pocit že toto forum aj klub sa rozpadne pre vystupovanie niektorých zaregistrovaných. Chýba tu slušnosť a úcta niektorých ludí voči členom. ktorí pre tento klub a fórum aj niečo urobili.
-
Feri súhlasím :clap :clap :clap
-
...ktorí pre tento klub a fórum aj niečo urobili.
Tak ako typicka vlastnost mestanov, mam problem, vyriesim ho a zato kolko energie/casu/penazi som tomu venoval tak cusim, nech sa trapia.. o tom je podla teba forum kde sa menia skusenosti? To ozaj mieri do zabudnutia.. Tvoje nazory su absolutne farizejske.. ake fnukat? Ak by som neotvoril hubu tak o tom ani nevies, dealer ta nasmeruje domov so standardom.
-
Dávam sem VIN aspoň uvidím ako sa to vyvinie.VF3MCBHZHHS154221
-
3008 (P84E) CROSS OVER 5 DVERÍ 1,6 HDi 120 FAP (DV6FC) 6-STUP. MANUÁLNA PREVODOVKA TYPU STT
Modelový rad 3008 (P84E)
Č. PS/ND 14809 89 2 0855
Dátum začatia záruky 30.6.2017
Sériové číslo motora 10 JCAN 3091532
NRE e2*2007/46*0534*02
P4A 9813169399
TSB - C4AW010DQ0 - Vibrace kapoty motoru
TSB mas k nahliadnutiu na prvej strane. Obrat sa na autorizovany servis. Ak mas dvojrocnu zaruku mas este 2 mesiace "presne" na montaz zdarma. Plechara tam nepotesis, mas verziu kde musi demontovat obe blatniky a kapotu.
-
Zenes Len tak mimochodom viem o tom že trasie prednú kapotu a nie iba 3008 ale aj 5008 a viem to od leta minulého roku. Ja tu nevidím žiadne farizejstvo. Ak mi rezonovala palubovka pri určitých otáčkach tak čo mi tu povedia, že mám to dať reklamovať? To viem aj sám a dať to sem aby som upozornil ostatných? Ak niekoho s rovnakým modelom postihne rovnaký problém tak to zistí a veľmi rýchlo. Ako vieš že by ma v servise poslali domov so "štandardom"? som chodil do servisu s prkotinami ako objavila sa hrdza na nerezovom kryte pod náraznikom a myslíš že ma odbili? Nie a mohli pretože to nebolo na reklamaciu ale aj tak to vyriešili k mojej spokojnosti. Už nemá cenu čokoľvek písať, pretože "KTO CHCE PSA BIŤ PALICU SI NÁJDE"
-
Nevhodný príspevok bol presunutý do karantény. Užívateľ "zenes" má BAN pre porušenie pravidiel fóra.