PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 306 => Téma založená: plump11 08.01.2015 - 17:01:08
-
Cavte chcel by som sa spitat ci niekto nevie v com moze bit chyba zo zaciatku ked som nastartoval tak mi kolisali otacky ale dalo sa v pohode jazdit teraz kolisaju tak isto ale ked sa rozbehnem cca po 2 metroch skape a tiez sa mi zda ze dost dymi. dakujem za radu.
-
povedal by som že asi regulácia turba alebo turbo
-
pri tak nizkych otackach turbo ani nezapne... tam bude iny zadrhel...
kolisanie otaciek takisto nesuvisi s kvalitou turba, kedze vo volnobehu turbo nem potrebne.
co vsetko si skontroloval ?
co kvalita nafty? palivovy filter, cistota vedenia paliva? netesnosti a podobne ?
rozpis sa viac :hi
-
ked to ty povíííš
-
nevim, myslim si :D
-
...tiez sa mi zda ze dost dymi. dakujem za radu.
Akej farby je dym? Čierny, biely alebo modrastý?
-
Modrasty:-)
Pal.filter so skusil menit ten je novy a nepomohlo takisto som mal vonku z nadrze to sitko s plavakom bolo zanesene vycistil som ho a nepomohlo nafta je normalna z benzinky. Neni tam ece niekde dopravne cerpadlo alebo take nieco ze by bola chyba v tom ???
-
Modrý dym = žerie to olej... či?! :think :tmi
-
presunute do servisu
-
Pri modrastom dyme ide o nadmerné spaľovanie oleja. Príčiny môžu byť tri:
- olej presakuje tesnením turba a je spaľovaný
- guferá ventilov sú stvrdnuté , netesnia a cez ne ide olej do spaľovacieho priestoru
- piesty dobre netesnia a okolo nich preniká olej
V kombinácii kolísanie voľnobehu a spaľovanie oleja môže byť iba jedna príčina - jeden z valcov má výrazne horšie tlaky pre zadreté alebo zapečené krúžky. Teoreticky by to mohli robiť i guferá jedného valca ale málokedy sa stáva že by boli na jednom úplne zlé a ostatné v pohode.
Odporúčam skontrolovať kompresné tlaky a podľa toho zvoliť spôsob opravy.