PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.

Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Ostatné značky automobilov => Téma založená: Falco 01.12.2017 - 15:17:05

Názov: Zradca!
Prispievateľ: Falco 01.12.2017 - 15:17:05
A je to tu ..
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 01.12.2017 - 15:18:45
Ha!!! Zradil!!! Zvolám verejné lynčovanie na neurčito  :D


PS. Sjuzn tam zavadzia, nevidim poriadne na aftoo...  :bandit
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 01.12.2017 - 15:19:55
Na, Ty lobogo !
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 01.12.2017 - 15:27:48
Dobrýýýý si v tom fotošope  :D :D :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Judes 01.12.2017 - 15:44:14
Hókusi pókusi a ide to  :D. Martin len pozri na tú fotku čo má Falco, už len okuliare a je z neho Henten Fotter  :D.
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 01.12.2017 - 15:53:06
Falco ukaz este foto tých plechotronov. To je super vynález...  :clap
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Marcel00 01.12.2017 - 16:25:02
ehm.... nooo, moze byt :)
pekny krasavec  :beer
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Qcko 01.12.2017 - 19:37:21
Hustýýýý :)
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Modzillo 01.12.2017 - 21:55:11
Prvý zákazník Citroenu pod krídlami FINAL-CD...  :clap :cool  :blush
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.12.2017 - 08:29:36
Ze aky jeeeep ... v lese som nezapadol a o hodinu neskor mlada zapadla na parkovisku v snehu  :D :D :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 04.12.2017 - 08:31:33
No vidíš... a že treba 4x4. Skôr medzikus musí byť správny  :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Marcel00 04.12.2017 - 08:36:37
pridi tam kam idem lyzovat, alebo dochadzaj domov tam kde pneumatiky preklzuju aj v lete po dazdi :D

pekne inak, paci sa mi to auticko :) taky chrumkavy mestsky maznacik, boli ste testovat Grip? :)
citrona som vzdy povazoval za kustik vyssi level :)
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.12.2017 - 08:48:39
totok nema Grip Control :S ale netreba .. ono ako napisal Martin . aj tak medzikus najviac spravi .. ale zase, je to automat, takze ten sam o sebe je "Grip Control"

Ale musim retaze kupit .. pisem si do to-do listu

edit: Marcel, auto je super .. ale hnevaju  ma detaily, na ktorych sa setrilo .. proste Citron a lacne auto .. na takych hlupostiach  kvoli par centom sa setrilo ..
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 04.12.2017 - 08:59:02
Mno... Citróen bol vyšší level kedysi hoooodne dávno. PSA z neho neoficiálne spravilo značku o level nižšie ako Peugeot aby si neliezli do kapusty.

Na vyšší "level" je tu značka DS. Aj keď...  :bandit
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.12.2017 - 09:03:41
Inak najusmevnejsie pre mna bolo ked som zistil, ze ten airbump je na prd .. nie len preto, ze je nizko umiestneny, ale hlavne preto, ze dvere su take skvele, ze ked rukou chcete zatlacit airbump, tak ho nezatlacite, ale zatlacite tenky plech na dverach   :D :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 04.12.2017 - 09:04:31
Takže vlastne to je steelbump?!  :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Modzillo 04.12.2017 - 09:28:35
... spomínal tu niekto 4x4? Challenge accepted... :D

Ako píše CiNiC, PSA musí oddeliť Citroen, Peugeot, DS a už aj Opel. DS má byť luxusom, ale, bohužiaľ, remodelážou/technikou z Citroenov obalenou v hodnotnejšom obale sa im to asi nepodarí (možno sa mýlim). Peugeot má byť prémiovou značkou spomedzi vymenovaných, Citroen má byť ľudovou značkou, Opel má svoju klientelu, ktorá prienik s P/C skrátka moc nemá...
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Marcel00 04.12.2017 - 09:28:47
 :D

njn cinic, bejvavalo. uz to neni ako onehda. stara skola som ja :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Qcko 04.12.2017 - 09:32:49
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Marcel00 04.12.2017 - 09:46:46
aspon bude pod nim menej korozie 😂
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.12.2017 - 09:53:50
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.

velkost je vpohode, ale umiestnenie je moc nizko, takze to je naozaj len kozmeticky prvok, ktory sa nam paci
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Qcko 04.12.2017 - 09:56:18
Marcel: francuzi predsa nekorodujú (maximálne sem tam trocha hrdze :D )
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: kaper 04.12.2017 - 12:57:48
pekné autíčko prajem veľa km bez poruchy a niekedy Vás očakávam na obhliadku  :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.12.2017 - 13:14:35
no urcite, uz vidim ako mi do toho kopes ci ten airbump funguje :D
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: CiNiK 04.12.2017 - 13:18:24
Nieeee, to som chcel ja vyskúšať... takže ja sa hlásim prvý.  :coffee
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.01.2018 - 12:27:25
Mensie citanie pre nudiacich sa pracantov:

https://patrikhabdak.blog.sme.sk/c/472925/citroen-c3-1-2puretech-at6-ocami-pouzivatela-recenzia.html
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Qcko 04.01.2018 - 13:04:31
Pekne si to spísal :)

Inak mne sa prejavy AISIN prevodoviek páčia, dá sa s nimi pekne pracovať cez plyn, len to chce trocha zvyku :)

A, tankuješ 100 oktán, či mu dávaš klasiku 95?
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 04.01.2018 - 14:09:26
snazim sa 100 .. este cakam, ze si ta prevodovka sadne, ale co myslim, ze vela spravi aj nerovnomerny chod 3 valca pri radeni
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: pacho 04.01.2018 - 22:06:07
len tak pre zaujímavosť, test C3, ala PRAVDA, s "dvojspojkovou " prevodovkou. Medzičasom text upravili, takže tam píšu už len o automatickej prevodovke. https://auto.pravda.sk/testy/clanok/453170-test-citroen-c3-puretech-110-eat6-automaticka-prevodovka-sa-oplati/
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Marcel00 05.01.2018 - 00:04:23
Pokial viem tak dvojspojky maju Renaulty DCT od Getragu. To je ina kava, ziadne "prestoje" medzi radenim ani nic podobne. nieco ako DSG...
mal som ju, myslel som si ze lepsie byt nemoze :)
ale!
CVT od japoncov je uz ina liga. Neustaly zatah pri akceleracii, ziadne hluche miesta ani zvukove prejavy pri radeni.
Ich nevyhoda je ze niesu vhodne na brutalne krutiace momenty (700Nm a podobne sialenstva :D),
ale pre beznu kategoriu vozidiel su uplnym a dokonalym idealom :)
mam ju v aute a zase si myslim ze lepsie byt nemoze  :o ;D

(https://i.imgur.com/QCiMWg7.gif)

teraz k veci:
k tomu start-stop systemu pri rozbehu do kopca ako jeden pisal v komentoch, len sa pytam, neni auto vybavene automatickou brzdou?
Na vacsine to islo diagnostikou "doaktivovat", automaty by to mali mat. skus silnejsie v kopci zoslapnut brzdu, auto odbrzdi bud po pridani
plynu, alebo po cca 3-4 sekundach. Kopec by mal mat vhodny sklon na to aby bolo mozne aktivovat brzdu zosliapnutim pedalu.
Malo kto to totiz vie :)
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 05.01.2018 - 06:52:47
To co pisal o tom brzdeni som nejako ani nepochopil, v C3 nie je problem. Samozrejme to ma asistovane brzdenie v kopci, ja som s tym nikdy problem nemal. Skor ten typek asi nevie ako to funguje alebo to nevie pouzivat. Tie komentare ani neriesim, na sme je banda tupych hlav zvacsa.
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Falco 30.01.2018 - 10:03:58
Chyba mi 406tkaaaa .. plakaaaam  :'( :'( :'(
Názov: Re:Zradca!
Prispievateľ: Qcko 30.01.2018 - 11:03:59
406 je najvác, plne ti rozumiem :)