Zamna atmosfericka V6 na sviznu jazdu na normalnych cestach... alebo "stvorvalec staci ked turbo tlaci"
a na "zabavu" ostry atmosfericky 4valec (350hp/9500RPM
)...
Samozrejme cim viac valcov tym lepsie
ale ked neideme do extremov tak V6 a R4... popripade VR5(?) ...
Ale k teme.. najhladsie bezi zevraj W16 V16 W12 V12 Boxer W8 V8 V6 R6 R4... ale to je podla konstrukcie, pretoze V - usporiadanie je standardne 60° ale su aj 15°(VR6) 90° a 100°...
cize porovnavat sa daju konkretne motory... vela zalezi od silentblokov, zotrvacnikov, vykonu, objemu, rocniku (inak znie V8 1978 a v 2013), atd...
Testoval som uz 2,8 VR6 30V (A6) a priznam sa cakal som ovela ovela viac... aj zvuk som cakal iny a aj vykon... (VR5 bola omoc lepsia zvukovo)
Taktiez 2,5V6 24V, tu som sice netestoval, ale na volnobehu sa mi zdalo ze je trosku hlasna.. (vo vyssich otackach mala krasny zvuk- ale neni ocom lebo to bol talian)
Nadruhej strane ked som sedel v aute na parkovisku a prichadzala 607 tak som rychlo vypol radio a stiahol okna... no nic som nepocul..
607 zaparkovala naproti.. nechcelo sa mi verit, tak som si pockal na pana a ked odomkol auto... Tak som vystupil "akoze si obzeram svoje auto"... pocul som len ze startovalo (pomyslel som si ze "prave teraz mu to nenaskoci ked to chcem pocut ?
") no potom sa auto pohlo bez zvuku(pocut bolo len servo ked tocil volantom)... s kamosom sme kukali jak kkti, ale take nieco som este nezazil.. pocul som mnoho V6 - takisto aj Peugeotacke.. ale ani jedno nebolo az take tiche... Takze fakt nieje auto ako auto, aj ked sa na prvy pohlad zdaju byt rovnake... (ked pan ochadzal z krizovatky a trosku pridal, vtedy som sa vlastne dozvedel ze to je 3,0V6)