Autor Téma: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?  (Prečítané 5584 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #15 kedy: 28.11.2013 - 16:20:46 »
ty si uz koryto naplnil a to duhy krat ked mangelka nosila buben...  :inlove
porsatko pri dvoch detoch ako obcan SR pracujuci od rana do 16:30 ?  :chuckle

koryto mozno tak na dazdovu vodu pri dome :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline pipistrel

  • ID: 006
  • Registrovaný užívateľ
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 2.089
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #16 kedy: 28.11.2013 - 18:25:45 »
pozor pan majster pracuje len do 16 a to este si chodi cez obed lestit vrabca (umyvat auto) :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
DeuxCentSept (nejde to žere to)

Offline Martinsk

  • ID: 026
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 754
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #17 kedy: 28.11.2013 - 19:38:34 »
4 valcový motor nemá vyvážené sily druhého rádu, 6 valec má vyvážené sily. A ako píše Pastorek, treba sa pri práci valcov priblížiť, čo najbližšie ku kružnici. Radové 5, 6 a viacvalcové motory majú nevýhodu vo veľkom klopnom momente.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 5008, 2,0 HDi - biela perleť. Seat alhambra 2,0 TDi 4x4

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.177
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #18 kedy: 28.11.2013 - 20:37:28 »
Citácia: "pastorek"
...Mimochodom, mne sa najviac páči zvuk radového 6 valca ale zároveň priznám že FLAT-6 som ešte nepočúval....

[youtube:n83osvf8]http://www.youtube.com/watch?v=tyqSuoQ7Oxs[/youtube:n83osvf8]

...aj keď naživo je to lepšie  :O

Offline kevinlaca

  • ID: 052
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 152
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #19 kedy: 08.12.2013 - 17:50:09 »
Zamna atmosfericka V6 na sviznu jazdu na normalnych cestach... alebo "stvorvalec staci ked turbo tlaci" :D
a na "zabavu" ostry atmosfericky 4valec (350hp/9500RPM :D)...
Samozrejme cim viac valcov tym lepsie :D ale ked neideme do extremov tak V6 a R4... popripade VR5(?) ...

Ale k teme.. najhladsie bezi zevraj W16 V16 W12  V12 Boxer W8 V8 V6 R6 R4... ale to je podla konstrukcie, pretoze V - usporiadanie je standardne 60° ale su aj 15°(VR6) 90° a 100°...
cize porovnavat sa daju konkretne motory... vela zalezi od silentblokov, zotrvacnikov, vykonu, objemu, rocniku (inak znie V8 1978 a v 2013), atd...
Testoval som uz 2,8 VR6 30V (A6) a priznam sa cakal som ovela ovela viac... aj zvuk som cakal iny a aj vykon... (VR5 bola omoc lepsia zvukovo)
Taktiez 2,5V6 24V,  tu som sice netestoval, ale na volnobehu sa mi zdalo ze je trosku hlasna.. (vo vyssich otackach mala krasny zvuk- ale neni ocom lebo to bol talian)
Nadruhej strane ked som sedel v aute na parkovisku a prichadzala 607 tak som rychlo vypol radio a stiahol okna... no nic som nepocul..
607 zaparkovala naproti.. nechcelo sa mi verit, tak som si pockal na pana a ked odomkol auto...  Tak som vystupil "akoze si obzeram svoje auto"... pocul som len ze startovalo (pomyslel som si ze "prave teraz mu to nenaskoci ked to chcem pocut ? :D") no potom sa auto pohlo bez zvuku(pocut bolo len servo ked tocil volantom)... s kamosom sme kukali jak kkti, ale take nieco som este nezazil.. pocul som mnoho V6 - takisto aj Peugeotacke.. ale ani jedno nebolo az take tiche... Takze fakt nieje auto ako auto, aj ked sa na prvy pohlad zdaju byt rovnake... (ked pan ochadzal z krizovatky a trosku pridal, vtedy som sa vlastne dozvedel ze to je 3,0V6)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 406 ST pack sport 2,2 16V 116kW (K&N otvorené sanie, pružiny Eibach Pro 30/30)
Bashan BS7 200 (znížený podvozok, tryska 103, egr off, kat off, čiastočne otvorený výfuk) top speed:110km/h - predané :-/

Offline Y2K

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 314
    • http://www.capoeira-vrbove.sk
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #20 kedy: 09.12.2013 - 11:10:50 »
asi mal este v pohode zdvihatka ventilov :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
BMW e46 330 xdT 2002
Suzuki GSX-R 600 K7

Offline pavol2078

  • ID: 076
  • Moderátor
  • Expert
  • *******
  • Príspevkov: 2.294
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #21 kedy: 09.12.2013 - 11:27:04 »
no kultivany chod  to teda neviem moje pajero 2,8TD  z vyladenym vyfukom ma taky zvuk ze dovidenia :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 306 1.9DT   - EX
Peugeot 307 2.0Hdi/Fap OFF=> SaLi moja radosť ] VIN: vf33crhsb82290694 - EX
Peugeot 307SW 1.6 16V + LPG = rv.2007 imidžovečka na R17 chalengeroch ]
Peugeot 407SW 1.6HDi 80kw/FAP OFF-
Peugeot 508 SW 2.0HDi 120kw AT/6 CHIP by Straki 144kw

Offline pastorek

  • ID: 002
  • ----
  • Expert
  • *
  • Príspevkov: 1.209
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #22 kedy: 09.12.2013 - 12:07:31 »
Ono je rozdiel porovnávať zvuk motora a zvuk auta. Berte túto debatu skôr na akademickej úrovni kedy sa porovnáva za optimálnych podmienok.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline Y2K

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 314
    • http://www.capoeira-vrbove.sk
Re: Preco je 6 valcov tichsich (kultivovanejsich) ako 4?
« Odpoveď #23 kedy: 09.12.2013 - 12:12:51 »
to je pochopitelne, ja som narazal prave na ten motor, chapeme za auto ako celok je uz o inom :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
BMW e46 330 xdT 2002
Suzuki GSX-R 600 K7