RTG má viac-menej pravdu. Každá zľava niečo stojí... Keďže sa nám za posledné roky rozmohol "takovej nešvar" a ľudia kupujú zľavy namiesto produktov, predajcovia naprieč značkami vo všeobecnosti pristúpili na túto hru tak, že kto nesúhlasí s akciovou ponukou v rámci cenníka, väčšinou dostane ponuku s extra zľavou, ale v tomto prípade môže ísť o auto, ktorému už plynie záruka, prípadne bolo nakúpené bez predĺženej záruky alebo sa mohlo odohrať x ďalších možných scenárov...
Je na profesionalite/šikovnosti/ochote/vypočítavosti predajcu, ako komunikuje a či pri obchodnom rozhovore spomenie všetko, čo by spomenúť mal. Na toto normy neexistujú, to treba nechať na samotnom predajcovi, či chce zahmlievať alebo vyloží karty na stôl. Zákazník mu to môže "zrátať" pri ďalšom nákupe o pár rokov tým, že ho oblúkom obíde...