Ak je ten soft v aute pôvodný ,čiže bez úprav,znamená to iba jedno ,že je snímač diferenciálneho tlaku špatný. Mno ,ak sa v tom vŕtal nejaký odborník ,tak je to nekonečná činnosť a v tomto prípade je problematické nájsť príčinu.Keď vezmeme do úvahy ročník ,čiže 14 rokov ,priemerný nájazd 15 - 20k ,prichádza do úvahy aj samotná smrť filtra. Aditívum by podla tohoto mohlo byť už 1x doplňované.Kilometrový nábeh bude zrejme neistý. Zabudol si napísať ,že nútenú regeneráciu ti to blokuje .Mal som to obdobne ,pár x prerušená ,nedokončená regenerácia soft to vyhodnotil ako závadu. Dostal som sa so zaplnením cez hranicu zanesenia 120% ,kde už nešla spustiť nútená ,musel som ho vybrať ,vykúpať ,zresetovať a až potom sa nútená podarila. Od vtedy už prebehol nejaký ten rok a zatial všetko funguje ako má. Ja by som išiel do nového filtra ,ktorý by už zrejme to auto prežil.