... uvediem to na pravú mieru, lebo je tam zopár pochybení:
Novinky a výbava (porovnanie starej a novej 3008):
- Advanced Grip Control - stará má Grip Control 1. generácie, pri novej pôjde o vylepšené riešenie, takže ide o novinku
- Hill Assist Descent Control (HADC) - stará nemá, nová bude mať, takže ide o novinku
- Hi-Fi systém Premium FOCAL® - stará má štandardné repráky neskutočne prebasované (príplatkové JBL hrá vcelku v pohode), nová bude mať FOCAL (pre mňa veľká neznáma), takže novinka
- Systém automatického núdzového brzdenia (Active Safety Brake) - stará určite nič takéto nemá, nová bude mať (jedná sa o kameru v spätnom zrkadle, ktorá bude snímať priestor pred vozidlom a v prípade výskytu prekážky vie auto samé (pri)brzdiť), takže novinka
- Systém Upozornenie na riziko kolízie (Distance Alert) - stará má Distance Alert, ale nemá upozornenie na riziko kolízie (je súčasťou adaptívneho tempomatu), takže novinka
- Systém detekcie neúmyselného vybočenia z jazdného pruhu - stará nemá, nová bude mať, takže novinka
- Asistent pozornosti vodiča - stará nemá, nová bude mať (sleduje únavu resp. rozšírenie zreničiek), takže novinka
- Automatické zapínanie diaľkových svetiel - stará určite nemá (má akurát automatické rozsvietenie stretávacích svetiel), nová bude mať adaptívne diaľkové svetlá, takže novinka
- Čítanie značiek s odporúčanou maximálnou rýchlosťou - stará nemá, nová bude mať, takže novinka
- Aktívny obmedzovač rýchlosti s funkciou Stop (pri automatickej prevodovke) - stará určite nemá (ide o akýsi adaptívny tempomat a autopilota v jednom), nová bude mať, takže novinka
- Systém sledovania mŕtveho uhla - stará nemá, nová bude mať, takže novinka
Áno, o reálnej využiteľnosti a pomoci jednotlivých prvkov výbavy mám aj já isté pochybnosti, ale ide naozaj o novinky...