koncept auta priamo umerny cene. tiez som mal tu cest s tym jazdit cely den, nebolo to zle, kludne by som si to na mestsky presun kupil. na dovolenku sme uz fajnovejsi, ale to nas pokazila doba a moznosti ktore nam svet ponuka
![Veľký smiech :D](http://forum.peugeotclubslovakia.sk/Smileys/FlatEmoji/smile_bigsmile.gif)
co sa tyka poslahlivosti trojhnkov, casom sa ukaze, kedze je to novodoba zalezitost ktora nema nejaku extra historiu z pohladu vyhodnotenia.
cize hodnotit trojhrnky bude mat zmysel za cca 10 rokov, pripadne po 150-200 tisic km. pokial to nebude turbo preplnovane, vidim tam vyssiu zivotnost ako u preplnovanych trjhrnkov. moj osobny nazor je ze servis bude castejsi po case ako u klasickych motorov.
v tejto cene urcite ked uz teda peugeot, kludne tu P301. len nech si ju vyskusa, predsa len je to lowcost, takze komfort nemusi dedovi vyhovovat, kedze predsa len octavka bola tazsia, kompaktnejsia a robustnejsia
![Wink ;)](http://forum.peugeotclubslovakia.sk/Smileys/FlatEmoji/wink.gif)